طالبی, زهرا, اسدی, نادر, دواتگری, هانیه. (1396). بررسی مقایسه ای تأثیرروش های تدریس مبتنی بر رویکرد نتیجه گرا، فرآیند گرا و فن بیان در مهارت نگارشی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط. , (), -.
زهرا طالبی; نادر اسدی; هانیه دواتگری. "بررسی مقایسه ای تأثیرروش های تدریس مبتنی بر رویکرد نتیجه گرا، فرآیند گرا و فن بیان در مهارت نگارشی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط". , , , 1396, -.
طالبی, زهرا, اسدی, نادر, دواتگری, هانیه. (1396). 'بررسی مقایسه ای تأثیرروش های تدریس مبتنی بر رویکرد نتیجه گرا، فرآیند گرا و فن بیان در مهارت نگارشی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط', , (), pp. -.
طالبی, زهرا, اسدی, نادر, دواتگری, هانیه. بررسی مقایسه ای تأثیرروش های تدریس مبتنی بر رویکرد نتیجه گرا، فرآیند گرا و فن بیان در مهارت نگارشی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط. , 1396; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.